Volvo har landets mest fornøyde bilkunder
Volvo ble nummer én blant bilmerkene og nummer tre totalt i Norsk Kundebarometer 2024.
Til sammen 155 virksomheter fra rundt 30 ulike bransjer har blitt vurdert i årets utgave av Norsk Kundebarometer, gjennomført av Barcode Intelligence og Norstat Norge i samarbeid med Handelshøyskolen BI. 4690 forbrukere deltok i undersøkelsen og respondentene ga totalt 15.978 bedriftsvurderinger.
Volvo endte på en tilfredshetsscore på 83,5 og en lojalitetsscore på 82,3. Dette plasserte bilmerket øverst i sin bransje og på tredjeplass blant alle de 155 virksomhetene i undersøkelsen.
– Dette er først og fremst en anerkjennelse til den fantastiske innsatsen som gjøres ute hos våre forhandlere rundt om i landet, som står på hver eneste dag for å gi kundene en helt unik Volvo-opplevelse, sier Rita Kristin Broch, administrerende direktør i Volvo Car Norway.