Vi er på jakt etter Produkt - og handoverspesialist
Vi søker Produkt - og handoverspesialist til Volvo Car Fornebu
Bli med på reisen videre – Volvo Car Stor-Oslo søker Produkt og Handoverspesialist!
Volvo Car Stor-Oslo vokser, og vi har store ambisjoner. For å nå målene våre trenger vi det viktigste av alt – mennesker med glød, driv og ekte lidenskap for kundereisen.
Vår visjon «Det beste vertskap i alle opplevelser» er ikke bare fine ord – det er selve hjertet i alt vi gjør. Når vi tar imot kundene våre, skal det merkes. Vi tror på kvalitet, varme og ekte relasjoner – det er slik vi skaper lojalitet og langvarige bånd. Våre fem verdier er ikke pynt på veggen – de guider oss i hver eneste beslutning:
Respekt – Løsningsorientert – Omtanke – Imøtekommende – Engasjert
Nå søker vi deg som vil være med og bygge fremtidens bilhandel – og som vil gjøre det med stil, hjerte og ambisjon.
Volvo Car Stor-Oslo har rundt 200 ansatte fordelt på salg, servicemarked, customer care og stab, på tre ulike lokasjoner.
Laget på Customer Care som består av Produkt og Handoverspesialister består i dag av fem dedikerte medarbeidere med stort eierskap til avdelingen. Customer Care Handover leverer ut nyebiler av Volvo, Polestar og Zeekr.
Motiveres du av å skape gode kundeopplevelser? Har du gode kommunikasjonsferdigheter, er fremoverlent og målrettet? Er du interessert i teknologi og innovasjon i kombinasjon med bil?
I så fall har vi en spennende stilling som passer kanskje nettopp deg!
Vi forventer at Volvo Car Stor-Oslo vil fortsette sin fantastiske utvikling i markedet og søker nå etter en fremoverlent Produkt - og Handoverspesialist.
Vi søker deg som:
- Er glad i mennesker
- Er entusiastisk, energisk, ambisiøs, målrettet og som legger ned stor innsats for å lykkes Kommuniserer godt og liker å jobbe i grensesnittet mot kunder og gjester
- Jobber strukturert, både alene og sammen med andre
- Er fremoverlent, liker innovasjon og utvikling og ønsker å være med på å endre bransjen Trigges av å gjøre totalopplevelsen hos oss enda bedre for våre kunder.
Dine arbeidsoppgaver vil blant annet være:
- Gi våre besøkende en personlig opplevelse og oppfølging
- Mersalg av ekstrautstyr og tilbehør
- Planlegge utleveringstidspunkt
- Overlevering av nye biler
- Tilstedeværelse på ulike arrangementer
- Samarbeide tett med selskapets øvrige avdelinger i kundeprosessen og sikre god kundetilfredshet
Vi kan tilby:
- En spennende jobb med sterke og innovative produkter i vekst
- Et meget godt kollegialt arbeidsmiljø med motiverte og engasjerte kollegaer, hvor det er mulighet for personlig utvikling Produkttrening og opplæring
- Eiere med ledende kunnskap og erfaring med digitalisering av salgsprosessen.
Har du spørsmål til stillingen eller søknadsprosessen kan du ta kontakt med Julie Spone, Leder Customer Care, på tlf 465 43 165 eller julie.spone@vcso.no
Søknader behandles fortløpende.
Volvo Car Stor-Oslo AS er en av Norges største Volvo-forhandler, og er representert med lokasjoner på Ryen, Fornebu og Lillestrøm. Selskapet forhandler Volvo gjennom salg av nye og brukte biler, servicemarkedstjenester som service og vedlikehold, reparasjoner, dekkhotell, bilpleie, lakkforsegling, Smart-Repair, samt skade og lakk. Selskapet har også servicemarkedsansvar samt handover av nye Polestar, som skjer på selskapets anlegg på Økern. Med over 4000 solgte biler årlig og en omsetning på ca. 2,5 milliarder kroner, er vi en voksende bedrift med over 200 ansatte. Sammen med Volvo Cars har selskapet ambisjoner om å være et flaggskip i Volvo Cars` europeiske forhandlernettverk og gi kunder og medarbeidere en ny og unik Volvo-opplevelse. Vi moderniserer og oppgraderer måten kundene kjøper, abonnerer på og foretar service på bilene sine. Selskapet er eid av Autostrada AS og Kverneland Bil AS.
Spørsmål om stillingen
Kontaktperson:
Julie Spone
Leder Customer Care
E-post: julie.spone@vcso.no
Mobil: +47 465 43 165