Vi er på jakt etter en ny kollega til vårt Kundesenter
Vil du være en nøkkelperson i et team som holder hjulene i gang?
Volvo Car Stor-Oslo søker serviceinnstilt Kundeveileder!
Vi ser etter deg som er rå på kundehåndtering, som brenner for å yte service i verdensklasse, og som trives med å være en del av et sammensveiset og kunnskapsrikt team. Dette er en 100% fast stilling med oppstart så snart som mulig, hos Volvo Car Økern.
For å lykkes i rollen er det viktig at du er spesielt opptatt av god kundeservice, har gode kommunikasjonsferdigheter, er fremoverlent og engasjert. Du må videre være løsningsorientert og profesjonell i møtet med kunder. I tillegg liker du å ha det hektisk rundt deg, samtidig som du er strukturert og effektiv.
Som kundeveileder i VCSO vil du jobbe tett på kollegaene i teamet og være en del av det sentrale tannhjulet som holder driften i gang og bidrar til en sømløs og positiv hverdag - alle sammen med et brennende ønske om å oppnå gode kundeopplevelser.
Arbeidsoppgaver
- Besvare og håndtere kundehenvendelser via telefon, e-post, chat og andre digitale kanaler
- Filtrere og videreformidle viktig informasjon for å hjelpe kunden på best og mest effektiv måte
- Ivareta besøkende kunder på en profesjonell og imøtekommende måte
- Sørge for at våre kundearealer er ryddige og presentable
- Utføre administrative oppgaver som håndtering av inngående post, skanning, fakturaflyt m.m.
- Muligheten til å bli en del av et selskap med store ambisjoner og tydelig retning
- Jobbe effektivt med de oppgaver som ligger hos kundesenteret i form av leverandørliste, diverse bestillinger, bilutleie m.v.
Krav og kvalifikasjoner
- Erfaring fra kundeservice, gjerne med kjennskap til kundeinteraksjon via telefon, e-post eller chat
- Gode kommunikasjonsferdigheter og evne til å skape tillit
- Evne til å sette seg raskt inn i nye systemer og rutiner
- Strukturert, effektiv og komfortabel med høyt tempo
- Fullført videregående utdanning
- Førerkort klasse B
Vi tilbyr
- Et åpent og inkluderende arbeidsmiljø med motiverte og engasjerte kollegaer,
- Gode muligheter for både faglig og personlig utvikling
- En variert og spennende arbeidshverdag i en bransje i rask utvikling
- En spennende jobb med sterke og innovative produkter i vekst
- Muligheten til å bli en del av et selskap med store ambisjoner og tydelig retning
Høres dette ut som noe for deg? Da vil vi gjerne høre fra deg! Send inn CV og en kort motivasjonstekst – vi vurderer søknader fortløpende.
Om arbeidsgiveren
Volvo Car Stor-Oslo AS er en av Norges største Volvo-forhandlere og er representert med lokasjoner på Økern, Ryen, Fornebu og Lillestrøm. Selskapet forhandler Volvo gjennom salg av nye og brukte biler, servicemarkedstjenester som service og vedlikehold, reparasjoner, dekkhotell, bilpleie, lakkforsegling, smart repair, samt også skade og lakk.
Selskapet selger over 4000 biler årlig og omsetter for ca. 2,5 mrd. Selskapet har rundt 200 ansatte og vokser.
Sammen med Volvo Cars har selskapet ambisjoner om å være et flaggskip i Volvo Cars’ europeiske forhandlernettverk og gi kunder og medarbeidere en ny og unik Volvo-opplevelse.
Vi skal modernisere og oppgradere måten kunden kjøper, abonnerer og foretar service på bilene sine. Selskapet er eid av Autostrada AS og Kverneland Bil AS.
Kompetente mennesker som har det gøy sammen, skaper de beste resultatene!
Kontaktpersoner:
Patrick Santøs Sørås
Teamleder/fagansvarlig
Mail: patrick.santos.soras@vcso.no
Julie Spone
Leder Customer Care
Mob: + 47 465 43 165
Mail: julie.spone@vcso.no